אום אל-פאחם: הטמינו מטען צינור לשוטרים שביצעו הריסת בנייה לא חוקית

בנצי לייזרוביץ No Comments on אום אל-פאחם: הטמינו מטען צינור לשוטרים שביצעו הריסת בנייה לא חוקית

כוחות משטרה הגיעו לבצע, הריסת מבנה בלתי חוקי, במהלך הסריקות התגלה מטען צינור, שהיה מיועד לפגוע בכוחות. חקירה נפתחה

חבלן בזירה צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוח משטרה הגיע היום (רביעי) לעיר אום אל-פאחם בצפון, לצורך אכיפת הריסת בנייה בלתי חוקית. במהלך ההכנות לביצוע ההריסה, התגלה מטען צינור שהוטמן לפגוע בכוחות. המטען נוטרל על ידי חבלן. הסתיימה היום פעילות הריסת מבנה לא חוקי בעיר.

המשטרה בשת"פ כוחות מג"ב, יס"מ ויחידת מתפ"א (מנהלת תאום פעילות אכיפה), פעלו היום במקום למימוש צו הריסה שנחתם ע"י בית המשפט בגין בניה לא חוקית בעיר.

בתוך כך, עם הגעת כוחות המשטרה למתחם נערכה תחילה סריקה טרם הריסת המבנה, במסגרתה נמצא חפץ חשוד שנבדק ע"י חבלן ועלה כי מדובר במטען חבלה (מטען צינור).

כאמור, הריסת המבנה הסתיימה בהתאם לצו ותוך הפעלת כלים הנדסיים, לאחר שחבלן המשטרה בחן את החפץ החשוד, נטרלו בשטח והוציאו באופן בטוח מהמקום להמשך טיפול חקירתי ומיצוי ראיות.

ממשטרת ישראל נמסר: "נמשיך לפעול יחד עם כל רשויות האכיפה האזרחיות למימוש צווי בית משפט לשם הגברת נורמות הציות לחוק, באכיפה חסרת פשרות ומיצוי הדין נגד עברייני בניה הבוחרים במעשיהם – לרמוס את החוק באופן בוטה.

בנוסף, נמשיך במבצעי אכיפה ממוקדים כל העת לצמצום הנגישות של גורמים פליליים אל אמצעי לחימה ומיצוי הדין עמם, על מנת לשמור על בטחון הציבור הנורמטיבי".

WhatsApp Image 2018-12-19 at 14.27.42



0 תגובות